menu
Okładka raportu Wunderman Thompson The Future 100: 2022, źródło: https://www.wundermanthompson.com

(Un)common Ground / Piotr Jędrzejowski dla NN6T

W drugiej połowie stycznia 2022 roku Wunderman Thompson opublikował raport The Future 100: Trends and change to watch in 2022. WT to coś pomiędzy agencją kreatywną a firmą badawczą, doradczą i technologiczną. We wrześniu 2021 roku na swoich stronach udostępnili obszerny materiał, zatytułowany Into the Metaverse – jedną z pierwszych poważnych analiz tego, czym metaverse może być dla marek w praktyce. The Future 100 ma dużo większe ambicje.

Raport obejmuje 10 różnych obszarów działalności biznesowej: kulturę, technologie i innowacje, turystykę, marketing, gastronomię, urodę, handel i sprzedaż detaliczną, luksus, zdrowie oraz rynek pracy. W każdym z tych obszarów autorzy znajdują konkretne i szczegółowe zmiany, przesunięcia i wątki, które organizować będą dyskusję w danych branżach w nadchodzącym roku.

Na portalu (Un)common Ground znajdziecie autorski przegląd trendów ze styku kultury i biznesu. Kim w strukturach korporacyjnych są chief impact officers? Dlaczego product placement w wirtualnej rzeczywistości to zupełnie nowa jakość budowania wizerunku? Czy technologia 3D audio zmieni akustyczny pejzaż naszych miast? I co ma wspólnego Gangnam styleW Polskę idziemy?

czytaj więcej: uncommonground.pl

Okładka raportu Wunderman Thompson The Future 100: 2022, źródło: https://www.wundermanthompson.com

The Mandala Lab © Rafael Gamo, courtesy of Peterson Rich Office and The Rubin Museum of Art

Louis Vuitton, głośnik Horizon Light Up Speaker

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności