Ładne faux pas
„8 lat myślenia o marce, 3 lata projektowania, 2 lata prototypowania produktów docelowych 6 miesięcy stawiania tego do kupy. I jest!” – mówi Wiktoria Lenart, główna projektantka i spiritus movens marki FOPPA. Nazwa wzięła się z francuskiego wyrażenia faux pas, czyli niekontrolowanego błędu, pomyłki. Produkty z metką FOPPA celowo zostawiają przestrzeń na żart, luz i kontrolowane wyjście poza schemat. To gadżety współczesnej, miejskiej codzienności. Świeże, kolorowe, niezobowiązujące – zarówno pod względem ceny, jak i skali. Obiekty, które świetnie odnajdą się nie na okładkach magazynów czy w sesjach zdjęciowych (choć niczego im nie brakuje!), ale w wynajmowanych mieszkaniach czy biurach, dodając przestrzeniom kropli koloru i sexy użyteczności. Świeczniki, wieszaki na kieliszki czy wielofunkcyjne pojemniki produkowane są na zamówienie, lokalnie i z trwałych materiałów. Dodatkowym, zrównoważonym akcentem platformy jest zakładka „niedoskonałe” z selekcją outletowych produktów. Szybko znikają z półki!