menu
Hey Reilly x Fendi, 2018 r., źródło: www.lvmh.com

(Un)common Ground / Igor Gałązkiewicz dla NN6T

Od 2016 roku, czyli od momentu publikacji Art brandingu, minęły cztery lata. Właściwie niewiele. Pojawił się jednak rok 2020 i jego obfitujący w dramatyczne wydarzenia program. Gdyby nie on, wszystko – zgodnie z przewidywaniami – pędziłoby jeszcze szybciej. Tymczasem druga dekada nowego milenium zaczęła się niczym niezły serial katastroficzny, tyle że (jak dotąd) bez puenty. Katalizuje wzmacniające się od kilku lat tendencje związane ze świadomością ekologiczną, rolą społeczności lokalnych i potrzebą ich wzmacniania. Zamiłowanie do estetycznych fajerwerków koegzystuje z silnie uwidaczniającym się dążeniem do poszukiwania pogłębionych doświadczeń, które artystycznie, intelektualnie czy emocjonalnie wpłyną na nasze życie.
(…)
Czy manierystyczne szlifowanie patentów, gestów, estetyk zastąpi dyskretny urok minimalistycznych i świadomych potrzeb? Zastąpi i nie zastąpi. Świadomość kryzysu klimatycznego będzie twardo negocjować z potrzebą eskapizmu, hedonizmu, estetyzacji własnego uniwersum i metawersum. Będzie dobrze, bo będzie ciekawie.

Czytaj więcej na: www.uncommonground.pl

Hey Reilly x Fendi, 2018 r., źródło: www.lvmh.com

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności