menu

Wspólny biznes  18.06.2021
Online

Jak kultura zmienia sposób funkcjonowania biznesu? Jak budować kapitał kulturowy marki? Jak skutecznie komunikować markę przez sztukę? Na te pytania odpowiedzą polscy i zagraniczni specjaliści podczas pierwszej na świecie konferencji art brandingowej – (Un)Common Ground. Art branding łączy biznes i sztukę. Daje narzędzia pozwalające na mądre korzystanie z wartości i języka sztuki na polu komunikacji, marketingu, a także zarządzania. Wiedzą o tym marki, które swój kapitał kulturowy budują z równą uważnością co biznesowy. Nie tylko reklamują produkt, ale tworzą wokół niego wspólnotę podzielającą określone wartości. Konferencja składać się będzie z czterech bloków tematycznych: wartości/relacje, strategia/tożsamość, kreacja/identyfikacja i rzeczywistość przyszłości.


bec_zmiana · Bęc Radio: Kultura jako przekaźnik międzypokoleniowy —> Kędzierski, Michalski
 

Konferencja (Un)Common Ground

 

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności