menu

Na językach

Cezary Hładki, dr Aga Szóstek, autorka i strategiczna projektantka doświadczeń, dzięki uprzejmości autorki

Agata Kiedrowicz dla NN6T:

„Jestem przekonana, że każda z dowolnej dziedziny dizajnu dotyka projektowania doświadczeń. Bo jeśli doświadczenie sprowadza się do naszej interakcji z produktem, usługą czy nawet z wydarzeniem, to każda osoba, która je tworzy, w swej naturze jest projektantem doświadczeń. Pytanie, czy zdaje sobie z tego sprawę i wie, jak te doświadczenia projektować?” – mówi Aga Szóstek, projektantka strategii, która od ponad dwóch dekad łączy dizajn z technologią i biznesem. W swojej świeżo wydanej książce podaje szereg wskazówek jak uwspólnić język projektowy z analitycznym myśleniem biznesowym. Jakim językiem projektant może przekonać przedsiębiorcę do często abstrakcyjnej i niemierzalnej wartości tworzenia doświadczeń, a przedsiębiorca zrozumieć, jak tworzyć przewagę konkurencyjną poza tabelami Excela? To książka, z której korzystać mogą jedni i drudzy. Unikalna jak smak umami. „Uwielbiam gotować, więc umami jest dla mnie wymarzoną metaforą. To piąty smak, którego szczypta wzbogaca smak dania i wynosi w rejony, które długo pozostają na języku. Każdy biznes ma nienaruszalne aspekty: strukturę, technologię, metody pracy. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, potrzebujemy odpowiedzi na pytanie: jakie wspomnienie chcesz zbudować w swoich użytkownikach? Metafora umami to sposób myślenia, które łączy pewne punkty w organizacji i zmienia w smak, który klienci chcą czuć na języku”.

Aga Szóstek, The Umami Strategy, BIS Publishers

www

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności